Pony On Track

Pony On Track
Pemberley sto f.01, e. Likstahöjdens Komet u. Piquet

onsdag 3 mars 2010

Halloj!

Det är redan onsdag och ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen. Jag har haft fullt upp och inte hunnit med att blogga. Det har dessutom inte hänt speciellt mycket.

Idag ska jag dock börja första "nya" dagen på Folkatorp. Det blir spännande! Nu kommer jag som sagt vara där ons, tor samt fredagar. Jag kommer fortsätta på Laxå Ridklubb på tisdagar och även ha hoppträningar samt hästansvaret kvar för ridskolehästarna. Jag har även kvar mina 3 där så jag kommer finnas kvar!

Issa och Surprise fick massage i måndags. Issa kändes bra, lite i vänster bog, den hon inte har varit skadad i. Det tyckte massören var bra för då har hon börjat använda den högra mer. Surprise var stel i höger sidan genomgående. Förmodligen på grund av den vargtand som finns i höger överkäke.

Jag red Issa igår som kändes mkt bra. Solis tågar på och är riktigt fin! Kolla honom på youtube: mrslina86.

Idag har jag alla 4 som ska ridas innan jobbet börjar kl.15.00. Så mellan 8.30 och 14.30 ska jag hinna med att rida de samt mocka åt Solis. Pressat schema men det ska gå!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, fixa lite saker på datorn och sedan ta mig en PW innan dagen börjar!

1 kommentar:

  1. Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg för dig som är hästintresserad!
    Tävlingspriset är sponsrat utav Charlies Häst & Hund!

    Klicka här för att komma till tävlingen:
    http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-charlies-hast-hund.html

    SvaraRadera